keskiviikko 9. maaliskuuta 2011

Back to the place where I was told, drunken ignorance is Pure, true gold. / Relentless Reckless Forever - Children of Bodom

Children of Bodomin uusin levy löysi varmasti tiensä monen kotiin. Omaani se ei ole vielä löytänyt, mutta kuuntelun perusteella se täytyy ostaa vielä tässä. Voi kyllä sanoa, että yllätyin positiivisesti. Toisaalta vasta levyn kolmas biisi on menossa, mutta olen tähän mennessä tosiaan digannut. Levyä voi kuunnella täältä.

Kolmas biisi, Roundtrip to Hell and Back kuullostaa erityisen hyvältä ja eka Not My Funeral myöskin. Mutta pitää keskittyä tän kuuntelemiseen enemmän ennenkuin muuta osaan sanoa mielipidettä muista. Tuo nimikkobiisi on kans aika toimiva biisi!



Kuulen jo korvissani Teatrian kutsun. Lauantaina kyseisellä mestalla rokkailevat niin Children of Bodom ja Ensiferumkin kuin Machinae Supremacykin. Viimeinen on mulle tuntematon nimi, mutta oon kuullu lähinnä hyviä kommentteja siitä. Liput on mun mielestä vähän tyyriit, 35e ennakkoon ja 40e ovilta. Nähkäämme siellä lauantaina 19.3. kello 19 jälkeen ovien sisäpuolella.

Ensiferumia odotan lähes yhtä paljon kuin Bodomiakin. Toivottavasti kumpikaan bändi ei petä mua, vaikkakin Bodomia kohtaan odotukset on aika paskat viime vuoden Vuokatin keikan perusteella.. Siellä kusi kaikki, niin järjestelyt kuin bändin täysin alaikäisten huomiotta jättäminen, mutta eihän aina voi voittaa.


Ehkä myös kaikki muu vitutus puski päälle ja suurensi asiaa mutta oikeasti, jos sallitun puolen eturivi on 1,5m kauempana kuin k18-puolen eturivi ja täysin lavan sivussa (puhutaan oikeasti lähemmäs kymmenestä metristä) ja verho peittää muuten sen vähäisenkin näkyvyyden, ei kaikki voi olla kohdillaan.

En esimerkiksi nähnyt Jaskaa ja Henkkaa koko keikan aikana ja Roopenkin näkemine oli positiivista.. Asiaa ei ainakaan auttanut monta metriä korkea verkkoaita puolien välillä ja sallitulla puolella kovin tarkat järkkärit kuvaamisen kieltämisestä. Kyllä mä ymmärrän, jossei saa kuvata, mutta jos toisella puolella saa ja toisella ei, sitä mä en ymmärrä. Täysin samat lippujen hinnathan siinä kaikki maksettiin.


Mutta mennyttä mitä mennyttä. Eikähän se bändin vika ollut, ei ollenkaan. Toivottavasti tällä kertaa varsinkin Bodom yllättää mut positiivisesti ja muidenkin keikat on mun mieleen. Odottelen ensi viikonloppua innolla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Riitasointuja? Epävirettä? Ei virheettömyys ole täydellistä. // A.Hyyrynen