maanantai 5. joulukuuta 2011

Luukku 5

Tännään lähestyn teitä tämmösellä suomalaisella fiilistelykipaleella, jonka kuuntelun veljeni opetti minulle. Katsastin Kotiteollisuuden sen yhden ainoan kerran, jona heidät olen nähnyt Kuopiorockissa 2009. En kyllä pistäisi pahakseni, jos satuttaisiin ensi kesänä vaikkapa yhteisille festareille, vaikkakaan vain Kotiteollisuuden tähden en varmaan yli kymppiä lipuista missään tapauksessa maksaisi.

Tässä biisissä on kuitenkin sitä jotakin ja siitä kielinee jo se, että Kristiinan 18v synttäreillä bailasimme tämän tahtiin (toki itse esitettynä..) Jainan kanssa ja muut kyselivät minulta että miksi hitossa minä osaan tämän sanat, vaikken Kotiteollisuudesta muuten sytykkään. No en minä vaan tiiä! Jotakin sukuperintöä kenties.. ;) Tosiaan:

2 kommenttia:

  1. Etkö sinä oo nähny KT:n ku yhesti??? Jestas! Ja heii, alahan kuunnella lissää esim. uusimman levyn biisejä! Ja Satu Peikoista! Ja mitä näitä nyt on:D Hynysellä on vallan mainio tuo sen lyriikkakynä, vaikkei ehkä uskoiskaan.

    VastaaPoista
  2. Hei kyllä mä nyt sentään oon tainnu hehkuttaa sullekki peikkosatuja että sillä viisiin! En vissiinkää, yllätyin itekki! :D

    VastaaPoista

Riitasointuja? Epävirettä? Ei virheettömyys ole täydellistä. // A.Hyyrynen