torstai 27. joulukuuta 2012

Mikään ei saa mua luovuttaan, et voi mua satuttaa, et voi pilata mun fiilistä millään: mul on kaikki hyvin tänään. / Kaikki Hyvin - Cheek

Milloin viimeksi sä olet tuntenut olosi erittäin hyväksi? Olet ollut kunnolla onnellinen? Nauttinut elämästäsi ja sen pienistä jutuista? Muistanut kiitellä ystäviäsi? Kertoa heille, kuinka tärkeitä he ovat sinulle?



Mä olen tänä yönä. Olen niin onnellinen. Kaikki on hyvin. Mulla on ihania ihmisiä rinnalla. Elämä kutakuinkin kuosissa. Loma, jolloin voi valvoa näin myöhään. Päätös, että dataus pullon vieressä ei ole väärin, jos täyttää vuosia viikon kuluttua. Ennen kaikkea kuitenkin niitä ihmisiä vierellä. Olen onnellinen. Just. Nyt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Riitasointuja? Epävirettä? Ei virheettömyys ole täydellistä. // A.Hyyrynen