tiistai 8. helmikuuta 2011

Toivon että jää edes kauniin kukan nimi tänne elämään. / Satu Peikoista - Kotiteollisuus



Voi että tämä biisi on rakkaus. Hanna tutustutti mut joskus tähän, tai lähetti että kuuntelehhan. Skippasin sillon, mutta joskus vuosi sitten tulin uudelleen ajatelleeksi, että tää vois olla ehkä kiva. Aivan ihanat sanat ja muutenkin toimivaa. Kotiteollisuus on vähän semmonen bändi, jota en oo avannu itelleni. Saattaishan se toimia, joku Minä Olen ja Helvetistä Itään jne tottakai toimii muttah..



09 Kporockissa kävin kattomassa tätäkin, muistan ainoastaan just tuon Minä Olen sieltä.. Samaista biisiä tuli hoilattua Krissen ja mun synttäreillä aika nestetasapainohorjuneena hyppien ja huutaen. Toivottavasti kukaan ei omista siitä minkäänlaista videota..

Kesäbiisejä, tää pittää kyllä kesällä nähdä hyvässä seurassa fiilistellen. Musta vähän tuntuu, että nykyään mä kuuntelen aikamoisen kevyttä mussiikkia.. Mutta who says that I couldn't?

4 kommenttia:

  1. Mulla oli sama juttu, kunnes ostin tuon Itärintaman. Nosturin keikkataltiointi - olin mennyttä. Yhyy, heihei rahat, tervetuloa pari uutta kivaa levyä.
    Ja peikkosatu ;_; liian kiva.

    VastaaPoista
  2. Hah, mun veli on kuunnellu Kotiteollisuutta nii kauan ku mä muistan. Se multa varmaan tän bändin neitsyyden vei. Mutta ku tää ei oo semmosta, mitä ylleensä lasken hyväksi musiikiksi. Siis, toimivaa livenä ja hyviä (ainaki yksittäisiä) biisejä, mutta mä kaipaan industrialin juttuja biiseihin myös.

    Just sen discobiitin taustalle ja muokattua laulua, toisaalta tykkään taas muokkaamattomista laulajanäänistä, otappa siitä selvä. Hienosti aiheen vierestä taas.

    VastaaPoista
  3. Mulla on kyllä videota siitä Minä olen vedosta... Kaunista etten sanoisi. Sitten voisin kommentoida että tuoo "Vieraat sormet soittavat tätä soitinta, kuoleman sormet kylmät ja kankeat" kohta on perfection!

    VastaaPoista
  4. No se on kyllä mahtava kohta. Haha, mullaki on vissiinki..

    VastaaPoista

Riitasointuja? Epävirettä? Ei virheettömyys ole täydellistä. // A.Hyyrynen