sunnuntai 29. toukokuuta 2011

You gotta get yourself a picture of what is going on. / Distortion Sleep - Soilwork

Taitaa käydä samalla tavalla mulle kuin keväällä 2009, jolloin Sandelsrockin esiintyjälistan perusteella tutustuin yhteen nykyiseen lempibändiini, Painiin. Tällä kertaa tutustumiskohteena on vaan Myötätuulen esiintyjät ja Soilwork. No ainakin sama kotimaa (Ruotsi) molemmilla.

Muutaman viikon sisällä olen löytänyt itseni yhä useammin kuuntelemasta Soilworkia ja löytänyt hyviä biisejä vaikka millä mitalla. Huvittavin yhtälö päässäni on kuitenkin muodostunut Distortion Sleepin ja Turmion Kätilöiden U.S.C.H!in välillä, joissa on yllättävän samankaltainen rytmi ja biisit muistuttavat ainakin mun korvassa toisiaan melkoisesti.



En edes tajunnut että just Distrortion Sleep on soinut Radiorockilla paaaljon ja siksi se kuullostaa muutenkin tutulta, mutta tänään se yhtälö saavutti myös mun tajunnan. Toivottavasti poikien keikka on yhtä hyvä, ku miltä musiikki kuullostaa!

Myös tähän seuraavaan biisiin oon ihastunut ihan tosissani. Huippua!



2 kommenttia:

  1. Olen käynyt elämäni aikana aika monella keikalla (mm. vuonna 2009 kävin katsomassa 115 keikkaa vuoden aikana), mutta Soilworkin Ankkarock-veto vuodelta 2008 on ainoa keikka, jolloin olen ihan _oikeasti meinannut jäädä ihmisten jalkoihin siellä riehuessa. Aika äijämäistä menoa oli, että varoituksen sana jos ajattelit pittailla ja/tai olla lähellä lavaa. ;D

    VastaaPoista
  2. Dark Shadow:
    Hyvä muuten tietää etukäteen, nimittäin seuraavana aamuna (suoraan 9h kotimatkan jälkeen) on työvuoro.. :D Voi olla että täytyy ajatella pari kertaa mihin sitä on päätänsä pistämässä. Mä olin kyllä kuolla Bodomin eturiviin tänä keväänä, mutta silloin jouduin vaan yhden tyypin tarkoituksellisen terrorisoimisen kohteeksi. Koko yleisön paine luultavasti on vähintään sata kertaa pahempi. :D

    VastaaPoista

Riitasointuja? Epävirettä? Ei virheettömyys ole täydellistä. // A.Hyyrynen