torstai 19. huhtikuuta 2012

Got to grieve her, got to wreck it. Got to grieve her, got to wreck it. Got to grieve her, got to wreck it. / The Crow The Owl and The Dove

Mä en tiennytkään, että NW:llä oli käynnissä tällainen videoskaba. En roiku nettisaitilla juurikaan, joten huomasin vasta kun eräs ulkomaalainen kaverini linkkasi videoita minulle. Vaikka mietin, etten todellakaan jaksaisi näitä kaikkia viittä katsoa, piti minun silti jumahtaa tähän tuijjottamaan uppeita videoita. Ei taida olla ihan muutamassa minuutissa kyhättyjä.

Vaikka kaikki näistä on omalla tavallaan hyviä, mun suosikkeja näistä on eka, kolmas ja neljäs. Viidennen tanssijat ovat upeita, mutta kitara taitaa olla pojalle hiukan liian iso. Ensimmäisen katsoin ekaksi, mutta epäilen, että kolmas saattaisi olla minulle näistä se paras. Mahtava tulkinta kappaleesta, olen oikeastaan itsekin pohtinut samansuuntaisia juttuja, joten kolahti! Neljännen tarina oli upea, olisin vain jotenkin odottanut tytön lopulta häviävän hautaansa, mutta tekijä lienee ollut toista mieltä. Vähiten tykkään kakkospaikan saaneesta videosta, en nimittäin koskaan ole ollut oikein ihan kynäpiirrsoanimaatioiden ystävä.

Mikä sulle kolahtaa näistä parhaiten?









2 kommenttia:

  1. " olisin vain jotenkin odottanut tytön lopulta häviävän hautaansa, mutta tekijä lienee ollut toista mieltä" Tai sitten käsitit tarinan ihan väärin. Tyttö ihaili/arvosti noiden kolmen jätkän ominaisuuksia, mutta ei "tarvinnut" heitä. "Joutsen" taasen oli hänen elämänsä rakkaus, mutta ilmeisesti jo kuopattu.

    VastaaPoista
  2. Nojoo, voi olla toki niinkin. :) Tulkintoja on kuitenkin yhtä monta kuin kuulijaansakin, ja mä olen ollut aina sitä mieltä, ettei vääriä tulkintoja ole. Toki tajuan nyt oman ajatuskulkuni heikkoudet, just sun kommenttisi takia, mutta mielestäni jokainen saa olla sitä mieltä asioista kuin on. :) Ei sillä, etteikö sun tulkintas saattaisi olla jopa parempi kuin omani.

    VastaaPoista

Riitasointuja? Epävirettä? Ei virheettömyys ole täydellistä. // A.Hyyrynen