Voi että tämä biisi on rakkaus. Hanna tutustutti mut joskus tähän, tai lähetti että kuuntelehhan. Skippasin sillon, mutta joskus vuosi sitten tulin uudelleen ajatelleeksi, että tää vois olla ehkä kiva. Aivan ihanat sanat ja muutenkin toimivaa. Kotiteollisuus on vähän semmonen bändi, jota en oo avannu itelleni. Saattaishan se toimia, joku Minä Olen ja Helvetistä Itään jne tottakai toimii muttah..
09 Kporockissa kävin kattomassa tätäkin, muistan ainoastaan just tuon Minä Olen sieltä.. Samaista biisiä tuli hoilattua Krissen ja mun synttäreillä aika nestetasapainohorjuneena hyppien ja huutaen. Toivottavasti kukaan ei omista siitä minkäänlaista videota..
Kesäbiisejä, tää pittää kyllä kesällä nähdä hyvässä seurassa fiilistellen. Musta vähän tuntuu, että nykyään mä kuuntelen aikamoisen kevyttä mussiikkia.. Mutta who says that I couldn't?