Näytetään tekstit, joissa on tunniste Läppä. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Läppä. Näytä kaikki tekstit

lauantai 25. helmikuuta 2012

Did you ever read what I wrote you? / Bye Bye Beautiful - Nightwish

Ajattelin tulla jakamaan teille aamunaurut tai sitten jos joku sankari datailee yöllä, nii luulisin että tämä on paljon hauskempaa muutenkin hiukan väsyneessä mielentilassa.



Tämä kyseinen kappale ei tuu enää koskaan olemaan sama tämän kuulemisen jälkeen. Aneten ääni on käsittämätön enkä usko että ihan tuommoseks se ilman fiksauksia muuttuisi, siis ilman muita tsydeemeitä ku hidastamista. Marco puolestaan on.. Noh, sanotaanko melko viikinki.